effektivitet

Idag är det bråda timmar och slit och släp.
Eftersom Marcus lämnade på dagis imorse så passade jag på att försova mig. Inte så smart med tanke på hur mycket jag faktiskt har att göra idag. Jag har iaf lyckats med att städa övervåningen,skriva klart packlistan och pluggat till miljöprovet. Nu återstår att hämta på dagis,åka och köpa fördelsedagspresent till min kära sambo och sedan hem för att plugga mera,packa och städa undervåningen. Ska avsluta kvällen med att titta på desperate housewifes och sedan sjunka ner i sängen. Imorgon är det provskrivning,packning av bilen och sedan en lååååång resa som kommer ta cirkus 6 timmar..

Önskar det vore sol idag så att man hade lite mer energi. Blir ju galet trött av detta dassväder..Mer sol åt folket!!

Skulle ju lägga ut bilder på mitt nyblonderade hår (slingor som blev lite väl breda) men det får vänta..


Håjaja..nu ska jag hugga vidare i sysslolistan..

TJING!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback