vår i luften

Solen lyser och för första gången på länge känner jag mig energisk. Har riktig motivation till att plugga idag och ska även ta en längre promenad i solen. På fredag har jag bokat in mig på ett svettigt core pass på gymet. Har tänkt att köra core månd och fred hädanefter. Dags att bli av med extra kilona som bärandet av nathanael gav mig,plus bygga upp kroppen till stark igen.
Cyklade på min motioncykel igår till halva Backyard plattan,det är nåt som funkade det..
Det är inte klokt vad musik gör mycket inom det mesta.
Ta film tex,.utan bakgrundsmusiken så blir det ju ingen spänning.
I like it. Utan musiken skulle livet inte vara något.

Har lämnatr på dagis för en stund sedan. Ska upp och äta frukost nu och sedan plugga fram till lunch. Efter lunch blir det promenad fram tills kl 15 då det ska hämtas på dagis. NIce dag=)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Micaela

Go Jhenny!

2009-03-18 @ 09:01:49
URL: http://annamicaelas.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback