the battle

Jag tänker tanken händer verkligen det här?
Låter skruvat men det är mer logiskt än vad det låter som. I allafall i mina tankar.
Har gått in i någon form av nedstängning.Tror det är för att automatiskt kunna ignorera en växande NP ångest och ett smart sätt att orka lite till.
Jag har så mycket ork men egentligen ingen ork alls.Är inte det märkligt?
Hela min själ går på sparlåga men kroppen bara fortsätter i samma tempo som vanligt.
Insåg precis att jag låter galet deprimerad men det är inte det som är kruxet.
Saken är att jag är mer åt det utbrända hållet än åt depressions hållet. Sen har jag ju min ständiga bas depression som jag dragits med i 14 år. Ibland är det lugna havsviken och ibland öppet stormande hav men jag är iallafall mer ubränd än deprimerad. 
Har inte sprungit in i väggen än men snart säger det nog pang och näsan blir platt.
Sommar lovet är min morot. Det är då jag ska ladda kraft och bara vara jag om dagarna,göra allt det där som min person skriker efter att få göra som jag aldrig hinner nu. Och det är genom dom sakerna som jag får ur mig alla dåliga tankar. Inte så konstigt egentligen att tankeverksamheten är som den är nu då. 
 
Idag ska jag iallafall iväg på ett svettigt corepass på gymet. bokade precis in mig på 12.30 passet. Ska bli skönt.
ska plugga inför NP som närmar sig med stormsteg också,drömde tillomed om det inatt..

Hade en fantastisk helg. Fick skratta en hel del och överklassa alla andra i spel,jag är okrossbar! =)
Det var väldigt roligt att ha dom här,speciellt min kära lillebror..det kan bli så myclet tok och det är så kul..M är inte klok han heller nånstans när han sätter den sidan till,han har en tendens att vara rolig utan att mena att han ska vara det..spontan humor..det gillar jag..=)

Känns som att jag inte pratat med Mikkiz på år och dagar..när pratade vi sist egentligen?

Nu kom solen fram också..kan ju bli en rätt bra dag idag=)

Tjing!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback