softare dagen

Hade sovmorgon idag.Marcus lämnar på dagis på tisdagar så passade på. Sov till kvart över nio vilket var lite längre än vad jag planerat. Softat och pluggat hela dagen. Håller på med renässansen som jag har prov om på tordag.En ganska intressant tidsepok tycker jag. För er som inte vet vad jag pratar om så var det tiden som bland andra Shakespeare gjorde teatern till något stort och Molliere skrev sina samhällskritiska texter.
Nog om det..

Har precis hämtat lilleman på dagis och ska snart vidare hem till Britta som fyller 80 år idag. Har köpt en fin present och så kommer det bli smörgåstårta och vanlig tårta..oturligt för mig att jag ännu inte har någon smak i munnen=(
Marcus morbror och hans nya tjej kommer också.

Ikväll börjar Desperate housewifes..som jag har väntat..och så läste jag att LOST är på intågande också..sweet..

Nej klart slut för denna gång..

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag vet inte. frågade om det var nått firande idag och då sa hon nej. kul.

2009-03-03 @ 17:09:28
URL: http://kraeksjuk.blogg.se/
Postat av: Stefan

smyger in och kikar lite thihi



Hoppas allt är bra, har börjat försöka hänga med här igen ;> måste ju hålla mig uppdaterad vad som händer ju, har man inget eget liv måste man ju fördjupa sig i någonannans :P



Hoppas allt är bra med dig och familjen!



Många kramar!

2009-03-06 @ 00:25:19

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback