school stuff

Denna vecka har jag inga lekioner i skolan. Det tycker jag är synd då jag faktiskt har börjat tycka att det är riktigt roligt. Man börjar känna varandra nu och det går bra med det vi sysslar med. Fick 3 poäng från maxpoäng på senaste provet i svenskan och 6 poäng från maxpoäng i senaste religionsprovet..är väldigt nöjd med det,speciellt eftersom jag inte hade hunnit pligga speciellt mycket till något av dom eftersom Nathanael var sjuk då.

Den här veckan ska jag istället lägga ner arbete på förberedelsen inför nationella provet den första april. Har fått texterna som vi ska ha med då och så ett test NP som vi ska göra denna vecka och lämna in nästa vecka. Ska även göra klart judendomen eftersom vi börjar med kristendomen nästa tors. blir en lugn plugg vecka denna vecka. Skönt

Nästa vecka börjar jag min tredje kurs,naturkunskapen. Måste beställa boken och kolla upp studieplanen. Det är ju flex kurs det med så jag kommer att hopp rakt in i en klass som började i januari precis som de nya eleverna vi fick till religionen i torsdags. Gillar flexkurser,det ger rutin men ändå fria tyglar..perfekt..

Nej nu ska jag trycka i mig lite frukost och sen börja med det sista i judendomen..

Tjing!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback