nu är det helg

fredag,fredag och FREEEEEDAG. Älskar fredagar..
Helgen blir rätt lugn. Måste ladda batterierna lite,bli frisk och ladda ork till nästa helg.
Ska till IKEA imorrn med Fia och till AIK shopen och fixa biljetter till kvalen.
de börjar ju kvalen med att möta Västerås..najs bajs..=)

MIn lilla fis har varit på dagis hela veckan utan att bli sjuk,helt underbart. Han gillar verkligen att vara på dagis vilket märks mer och mer..jätteskönt. Idag visade han för första gången att han inte ville gå hem he he..

Vi var ju på astrid lindgrens sjukhus för operationsbedöming i tisdags och det blev som vi trodde en inbokad operation. Väntar nu på tid. Mår illa när jag tänker på det. Visst det är ingen jättestor operation men ändå,det är ändå mitt allt som ska opereras sen om operationen är stor,medel eller enkel spelar ingen roll. Sen när läkaren sa orden "det finns alltid en risk med en operation" så blev man ju inte direkt mer behaglig till mods..fy..min lilla bebis..men det går nog bra..bara jag som ska ojja mig och vara nervös mamma..=)

På onsdag ska vi på Backyard jag och Mikkiz i V-ås. Blir kvar över natten för att ta 6 tåget tillbaka till sthlm tordags morgon för att hinna till skolan. Blir nog ett hårt dygn :P Hoppas man blir frisk innan dess också..har inte hittat längtan och drivet än som jag brukar känna innan spelning heller..=(

Nästa fredag ska vi på hockey,AIK Västerås. Lördagen ska vi till Britta och sen kvällen går åt till god mat och melodifestivalsfinalen =) Söndagen ska vi åka till VÄsterås och gratta Ronja och Jocke som båda fyller år i nästa vecka. Slår alltid ihop deras kalas eftersom de fyller med 4 dagars mellanrum.
Blir en fullspäckad helg nästa helg..skönt att denna inte är direkt planerad =)

Håller på att läsa tusen strålande solar av Hosseini som jag ska redovisa,disskutera i grupp och analysera nästa vecka. Jag är på 13 kapitlet alltså inte alls långt in i boken men kan ändå säga redan nu att det är en av de bästa böcker jag läst. Ska absolut läsa hans flyga drake när jag är klar med denna..

Jag kan starkt rekommendera den..stark,tragisk och alldeles underbar..många starka kvinnor skildras vilket jag gillar =)



Ha en trevlig helg för det ska jag ha =)

Tjing!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback