Jag är så jävla upprörd och förtvivlad

Läste detta i aftonbladet.

www.aftonbladet.se/nyheter/article4665039.ab


.eller läste och läste..jag läste första raderna sedan klarade jag inte mer.
Fy fan vad ´plågeri får gå obemärkt förbi det är fruktansvärt tragiskt. Trodde bättre om scan än detta..Jag äter inte mycket kött men det lilla jag äter i fortsättningen är tveksamt om det kommer att komma från scan..
Fy fan säger jag bara..Tycker att sådana människor ska få smaka på sin egen medicin men nej då är det helt plötsligt mord..ska vi verkligen ha ett land där djurliv inte betyder något? Då tänker jag inte längre klassa mig som svensk..

Fy fan..det är det enda jag kan säga..tänka..känna..

Kommentarer
Postat av: Micaela

Inte för att jag läste eller överhuvudtaget vill läsa artikeln, men jag antar att det handlar om nåt riktigt vidrigt.. =(

Jag tror att jag fortsätter att vara vegetarian ett tag till =)

2009-03-17 @ 13:42:19
URL: http://annamicaelas.blogg.se/
Postat av: Stefan

Man kan bli arg ibland, men gör inte som jag och hota någon till livet, de blir bara ännu en räkning ;P heh



Förstår att du blir arg med, folk som plågar stackars oskyldiga djur borde som du säger själva få smaka! >.<

2009-03-17 @ 15:58:48
Postat av: H

Bra att du uppmärksammar! mer sånt :)

2009-03-18 @ 06:18:04
URL: http://kraeksjuk.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback