good morning sunshines

Ingen sol idag så idag är ni mina solar =)

Varit och lämnat på dagis och har även junnit med en promme till Willys fram o tillbaka vilket var skönt.
Har ångest idag men jag biter ihop och fullföljer mina planer ändå,fighter som jag är =)
Känner enorm press och psykisk stress denna vecka. Egenligen en helt obefogad sådan men men där finns den iaf..men gör mitt bästa för att den inte ska äta upp mig.

Föreberedelse skola denna vecka:
Läsa och anteckna 15 sidor om judendomen och läsa klart tusen strålande solar.
Börja små kika i materialet till nationella provet också som kom förra veckan..
Känns ganska lugnt men ändå inte,det är nog mitt uppstressade jag som spökar.




Tror jag ska ta mig en promenad på mitt "gamla ställe" på onsdag när jag är i Västerås. Mamma och mormor har ju kulan då så kan passa på att vandra ner till mitt ställe och vandra omkring och rensa tankarna en stund. Behöver hitta lite lugn så jag kan ta in mier i skolan och inte blir lika slut om kvällarna när jag väl slappnar av.

Har sett halva säsong tre av Greys anatomy senaste veckan. Den serien är betydligt bättre än cityakuten. Inte för att jag någonsin följt cityakuten men har sett nåt avsnitt här och där..Jag gillar verkligen Greys,man känner för varje karaktär vilket är kul. Svårt att välja en favorit för det är ju nåt man gör med en serie man väljer en favorit. I Greys går det bara inte..eller jo kanske för Dr Yang är lite vassare än de andra =) Hon är rå,cool och totalt nollställd.. I like it..


Nu ska jag kolla posten vilket ger mig lite ont i magen för fasar varje dag för att få operationstiden till Nathanael. Visst vi vill att det ska bli avklarat så fort som möjligt men samtidigt är det sjkönt att inte veta exakt när det ska ske utan bara veta
att det blir nån gång längre fram. Att få ett datum skapar nervositet och bekräftar att då,just då ska dom kära i mitt barn =(


Lunch och sen dyka ner i tusen strålande solar..

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Micaela

Hoppas det inte är nåt allvarligt med lille Natte?



Så du har kvar ditt place nere vid hamnen? Det trodde jag tillhörde barndomens varma somrar.. =)

2009-03-09 @ 21:42:51
URL: http://annamicaelas.blogg.se/
Postat av: Stefan

Plupp plupp



Grey's rockar, synd att jag totalt tappat tråden.. :<



Men de är ju för jag har fullt upp med att hänga med vad som händer i min andra favorit såpa... Jhenny's wild adventures... ;P



Jag tror jag just kom på vad som fick mig att faktiskt börja läsa vad du skriver här, du sa för så länge sen att jag skulle kika o läsa lite, men de tog bra tag innan jag började gör de, glömdes bort liksom, nu gör jag de så fort jag bara tänker på dig vilket är rätt ofta, och finner att jag ofta blir glad när jag läser så de har liksom blivit något jag gör för att dra lite stryka liksom =)



Tack för att du finns min vän, även om de fortfarande är på distans iomed att en av oss låst in sig (dvs jag) :P så betyder vår kontakt väldigt mycket för mig =) men de tror jag du vet, hoppas de iaf



Jag är trött, okej! :P hihi



många kramar



Hoppas allt är bra trots allt ;)

2009-03-10 @ 06:46:13

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback