Djurens rätt i samhället

Idag fick jag massor av post från Djurens rätt. Är aktiv medlem och fadder där så får ganska ofta post från dom men idag kom det en hel drös med både listor att skriva på och posta till regeringen och planscher.
Jag tycker att de som kan borde engagera sig mer för djuren. Djuren är också rättigheter i vårt samhälle och borde inte bli behandlade så som dom blir.
Det gör mig arg,ledsen,förtvivlad och äcklad över hur vissa behandlar sina djur. För att inte tala om uppfödare,slakterier och andra ställen som missköter och plågar djuren utan dess like..tillsammans måste vi göra något åt detta..




Kommentarer
Postat av: Micaela

Du har min respekt och heder!

2009-03-31 @ 18:27:26
URL: http://annamicaelas.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback