det är väldigt märkligt..................

Läste nyss en viss persons blogg..jag tänker inte nämna nåt namn för då tar dte som vanligt hus i helvete men jag måste bara ventilera mig..

Det är väldigt märkligt att du tycker exakt samma som resterande i din omgivning bara det att du tycker det om oss och vi tycker det om dig...är inte det väldigt märkligt?

Den här personen tror att jag hatar henne som pesten och diverse annat..Den här personen gillar helt enkelt inte mig för att jag har yttrat min åsikt och den åsikten passade inte henne..Jag hatar henne inte,jag har egentligen inget att säga alls om henne som person..jag har bara en fastspikad åsikt om något som rör henne och personen brevid henne som jag älskar..den personen accepterar min åsikt men inte du..

Alla tycker vi olika och alla har vi rätt till att tycka till..och jag tänker fanimej fortsätta att tycka som jag tycker.,.



Min familj är böcker i en hylla och jag är bokstödet..dom står själva men faller dom så står jag åt dom..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback