Blurry tuesday

vaknade med solen i ansiktet idag vilket var nice. Sov dock mycket längre än planerat så känner mig helt grusig i skallen. Påminner om bakfylla faktiskt. Jag borde studsa av energi nu men det enda jag vill är att återvända till sängen och ligga där hela dagen lång. Men men..
Har ju NP att läsa till men insåg nyss att det faktskt inte finns så mycket att läsa på om..Det är mer teknik man kan öva,finna inget att studera in. Så det blir att öva lite skrivteknik i de olika delarna istället.

Kollade två avsnitt av Greys igår. Är inne på mer än hälften av säsong 4 nu=) Serien är så bra men vissa scener är så vidriga. Som igår när en killes artär i halsen sprack.Fy fan. Jag är inte känslig men det var inte mysigt att se. 


Här är klippet som jag glömde lägga in i föregående inlägg..

Check this out
http://www.youtube.com/watch?v=HJ_1xd3aWVE

Lite frulle nu sen försöka hitta tillbaka till mitt ogrusiga jag...

Tjing!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback