bli bla plööö

bli bla plööö. Så känner jag nu..Är trött som en pinne och huvudet är fyllt av allt från Backyard babies till judendom till träningsstress..Det är mycket nu men jag gillar det..Det rullar på och jag hoppas det fortsätter med det.
Imorgon ska jag åka och svettas på ett corepass och sedan åka till sumpan med min guldklimp. Det blir nice.
Idag var jag i Kista och shoppade líte. Köpte nya jeans till mig själv för en del av mina födelsedagspengar eftersom mina bästa jeans nu tackat för sig och fått hål mellan benen.
Köpte lite nya kläder till Nathanael för halva barnbidraget också. Går åt mycket kläder nu på dagis. Blev 2 mjukisbyxor,en body,en sthirt med Disneys cars på och så tuffa nya badbbyxor eftersom de gamla blivit försmå. Ja just ja en vårmössa med cars på blev det också.
Köpte inget annat till mig själv än lite hygien prylar.
Det var ett par trevliga timmar i kista.
Eftermiddagen spenderade jag med att göra klart judendomen så imorgon ska jag sätta tänderna i skrivuppgiften om vittnestvång..
Har varit en bra dag idag..älskar när det rullar på och känns harmoniskt..

Tjiing!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback