Backyard babies och annat trevligt..

Tittar in lite snabbt.
Lider av en katastrofal sömnbrist och öm kropp efter gårdagens Backyard babies spelning i Västerås.
Hade så fantastiskt roligt. Stämningen var utan dess like,lite väl hårda tag ibland i folkmassan men men..fick sig en smäll här,ett klös där och mörbultad kropp efter att mosats ihop som en sardin.
Fick strålande bilder som jag är riktigt nöjd med. Har varit nöjd med bilderna från alla våra spelningar vi varit på men gårdagens bilder är utan tvekan bäst. två på listan kommer bilderna från kalas 2004 mest för att Nicke var så jävla het då i sitt långa hår och bandana.
Nej men igår var det riktigt underbart..kände mig lagom fresh när jag kom hem till mamma. Andras svett över hela mig och Dregens svett och vatten med..uäch..ska ta mig en lång dusch snart vilket behövs.
Sovit tre timmar i natt..somnade kl 2 för att kliva upp kl 5.
Mitt tåg gick tillbaka till sthlm 06.22. Hade skola kl 9 så hade inget val.
Så på fyra timmar hann jag göra mig iordning,äta frulle,åka tåg,promenera hem,äta mer frulle,klä på Nathanael,lämna på dagis,promenera till skolan och ringa 4 samtal..Im a freaking superwoman! Åtminstonde kände jag mig som det imorse. Varit förvånansvärt aktiv och bossig i skolan idag. trodde jag skulle vara passiv eller snarare apatisk men icke..tog kommandot direkt i disskussionsgrupperna.

tröttheten kommer slå till imorgon,det gör den alltid för mig. Imorgon när jag ska till gymet och kära ett hårt core pass och dessutom ska på hockey på kvällen..jag kommer rasa ihop i en hög..no time for rest...

Nej nu ska jag hoppa in i duschen sen avnjuta ett avsnitt av greys anatomy i soffan med my darling (och hoppas på att tröttheten inte slår in just då så att jag missar allt)

Bilder från spelningen kommer imorgon..

Lägger in en gammal bild så länge från Tyrol 29 januari i år:

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Micaela

Hell yeah vad roligt vi hade.. =)

Jag kunde inte ha fått en bättre rocksyster!

2009-03-12 @ 22:55:23
URL: http://annamicaelas.blogg.se/
Postat av: Micaela

blev damen lite upprörd över Blah!´s kommentar på min blogg =)?

2009-03-13 @ 10:00:17
URL: http://annamicaelas.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback