Back off

Jag blir så less på vissa personer i min släkt på min pappas sida. Eller Jag är less på allihopa för att dom är som dom är men speciellt en person är jag dunder less på. Min farbror J som tjatar och tjatar på att jag ska höra av mig till min farmor och till min faster och till den och till den..
Jag har gång på gång förklarat min ståndpunkt. Varför jag inte hör av mig. Varför jag inte vill höra hans syn på saken. Varför jag bara vill att han ska hålla käften och back off. Men fanskapet verkar trög precis som resten av den Åhlénska klanen och fattar inte vad man säger.
Idag fick jag samma dravel på msn. Och jag bara orkar inte längre.
Jag är trött. Jag är stressad. Jag är förtillfället sjuk. Jag är mentalt upp och ner på grund utav miljoner tankar,bra och dåliga.
Det sista jag behövde idag var J som mal på om samma skit som 40 gånger tidigare. Den enda biten han hoppade över var biten om pappa. Tack och lov för det iallafall.
Jag har en farmor (och resterande släkt på pappas sida) som inte har brytt sig ett skit om mig,Jocke eller min syster under alla år.Varför ska jag ringa till en farmor som inte bryr sig,som inte känner mig och som inte ens skulle känna igen mig på stan?Jag fattar inte vad han tror att vi skulle få ut av det..
Nej tack..jag är faktiskt inte bitter angående detta utan mer lättad. För så som dom är som personer,det är inga som jag skulle vilja ha i mitt liv.
Jag har ingen farmor,ingen farfar,ingen morfar ochhar aldrig haft heller..Jag har en mormor som fungerat utmärkt som alla uteblivande. Hon är min mormor,min morfar,min farfar och min farmor i en och samma person.
Vill tillägga att jag hade en farfar en styvfarfar som inte lever längre som jag älskade högt. farfar Gösta. MIn styvpappas styvpappa..en fantastisk man. saknar honom och tänker på honom ofta.

Nog om det..KÄnner mig känslig idag och då blir det sådana här inlägg..Jag är lite rörig inombords eller rörigare snarare eftersom jag alltid är rörig.

Tack sandman my old neigbour för det upplyftande sms:et idag. Jag behövde det..tack!


Ska snart ut i kylan för att hämta lilleman på dagis..det blåser storm,kan ju hoppas att mina dåliga tankar blåser bort med stormen..Men först ska jag lägga mig på golvet och lyssna på saved by the bell..ni skänker mig lycka Byb!


BJuder på mina egna klipp från Tyrol och sigurdsgatan25 som jag publicerat på  youtube  saved by the bell <3
http://www.youtube.com/watch?v=a-CFnGXqfVQ     Tyrol

http://www.youtube.com/watch?v=6SDITFapBVU&feature=channel  Sigurdsgatan25 Västerås

Tjing!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback