uppdatering i bilder

Jag nöjer mig med att uppdatera med bilder bara ikväll. Bilder frrån Öland. Startar med mamma och Thomas bilder där 80% inte tas med här. Dom är många och så har Thomas en förkärlek på att ta närbilder när man äter eller ser allmänt trist och plufsig ut,inte smickrande. Bjuder på de bästa från deras kamera..enjoy!



Fortsätter nu med de bästa av våra egna bilder..




Besöket på norra öland med visit i Byxelkrok,Långe Erik och trollskogen


Takida spelningen i slottsruinen 25e juli:



Ja det var det det..

För att få kommentarer/förklaring till bilderna så kolla in min bilddagbok på www.bilddagboken.se/ninniblue imorgon kväll.

Avslutar med att lägga upp två sköna bilder.
bild1 är från efter takida spelningen inne i borgholm. Jag tyckte då inte alls att jag var speciellt onykter.Ångrade mig efter att ha sett denna bild (och många fler liknande) dagen efter.



bild2. Marcus och Nathanael hoppar i en stor vattenpöl som uppstod efter ett skyfall. Vem är barnet? MARCUS!!


TJING!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback