16e juli

Hej hopp
Ny dag nya möjligheter. Var i Färjestaden igår och kastade allt skit. Sen så handlade vi på Ica i köpstaden.
Åkte sen ner till hamnen för att äta på kaj 4. Ät aldrig där!! Förra året var vi där och fick sitta i över en timme innan vi fick beställa så vi gick då vidare. Ingen som helst info om att det var mycket att göra och att maten skulle dröja.I år tog det 30 min innan vi fick beställa vilket heller inte är okej men vi satt kvar. Maten fick vi vänta på i lite över timmen. Plus att det började ösregna och parasollen var slut. Läsken var dessutom varm och avslagen. När vi väl fick maten var den kall dessutom så nej där äter vi aldrig mer helt enkelt.
Åkte hem till stugan senoch spelade uno och läste.

Kan verkligen rekommendera Johan Theorins böcker. Specieltl nattfåk som är äckligt bra och lite läskig. Hans böcker utspelar sig på Öland för er som inte vet. Har fått veta massor av kuriosa om ön som jag inte visste i boken.
Ska tydligen finnas små grå tomtar som folk sett över hela ön som ska vara elaka och luriga. Fick helt klart för mig att jag såg en sån igår. Tyckte dessutom att det smög nån runt stugan. Jag ska verkligen itne läsa sådana övernaturliga böcker eller se sådana filmer..

Nu ska jag göra mig iordning fö att sen åka på marknad.

TJING!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback