15e juli

Hej hopp.
Solen ler idag över Öland och över mig. har haft en rejäl tur och oväntad summa pengar satt på kontot nu på morgonen.
Fått retroaktivt från f-kassan för januari-mars då när jag inte hade nåt från CSN.Det var en högre summa än väntat. Jag tackar och bugar!
Grattis till lillebror också som fått sig ett jobb fram till skolan börjar med schysst lön.

Idag ska vi till Kalmar. Ska till Marcus morbror Göran och byta bil. Hna har dragkrok på sin bil plus släp så ska använda det till att kasta allt som vi rensat ur i stugan. HAr kastat det mesta i gamla dasset och massor i boden. Det är så fint nu så har man inte varit här på ett tag så känner man nog inte igen sig.
Ska kolla runt efter nya skor till Nathanael sen och så ska vi lösa ut cirkusbiljetterna som vi ska se på fredag.
Imorgon blir det marknad i mörbylånga och lite annat. I ftermiddag ska jag ner i Rällaskogen och plocka blåbär och sen hem till stugan och göra paj. Mums=)

LÄngtar inte alls hem.Skulle kunna stanna här en månad till. Mn jag känner mig faktiskt laddad imför skolstarten. Det gör mig glad för det trodde jag inte.Känns lite surt att behöva kuska genom stan bara varje dag.

Det väntar en höst med många och stora förändringar.Spännande men skitläskigt.

Nej nu ska jag lämna över datorn till näste man..Vi turas 6 pers på ett bredband så man får skriva snabbt.
Bilder kommer sen..

TJING!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback