tankeverksamhet

Jag är så avundsjuk på dom som bara kan lägga sig ner och somna. Jag kan inte det. Jag tänker och grubblar tills jag antingen somnar av utmattning eller somnar av att jag blir trött på mig själv.
Det är bara efter riktigt intensiva dagar med extremt mycket att göra och en väldigt aktiv Nathanael som jag kan somna direkt.
Jag älskar att sova i övrigt. Inte när jag var liten och tonåring dock för då led jag av groteska mardrömmar utan dess like.
Nuförtiden drömmer jag sällan mardrömmar. Nu drömmer jag knepigt och osammanhängande. Lite så som mina tankar är ha ha.
Tycker det är roligt att analysera mina drömmar på morgonen tyst för mig själv i huvudet medan jag gör mig iordning,det är lite av en hobby jag har.
Nej jag är inte galen..bara väldigt djup med oändlig tankeverksamhet..

Kommentarer
Postat av: Stefan

hej vännen, hoppas allt är bra :)



känner att jag är kass på att höra av mig och inte har jag varit in här på ett bra tag heller, har inte glömt dig min vän, bara mycket av ingenting just nu..



många kramar, hoppas både du och familj mår gott!

2009-01-21 @ 03:30:12

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback