planering och 2 dagar kvar..

Nu är det bara 2 dagar kvar tills Mikkiz kommer hit och vi ska ha våran helkväll.
Det ska bli riktigt roligt då det känns som det var evigheter sedan. Känns även som det var en evighet sedan vi var på en riktig Byb spelning,den vi var på i somras var ju massa andra band med på tex Takida. Inte för att jag har nåt emot takida snarare tvärtom men det blir inte samma sak när flera band delar på väldigt lite tid.
Nej på torsdag är det bara Byb plus förband som spelar och jag tror det kommer att bli grymt.
Dricka heineken och vin,fixa rock looken och tillbringa flera timmar med Mikkiz vilket inte händer allt för ofta nuförtiden..och så sist men inte minst Sveriges bästa live rockband live på scen..whhoooa jag kommer leva p ådenna kväll länge I think.

Håller på att pussla lite för att få ihop andra saker också. Ska ju på hockey den 18e feb AIK-Leksand. Vill så gärna gå men våran barnvakt Eva är utomlands då så måste fixa nån som kan passa Nathanael,kanske blir så att vi får lämna honom i v-ås över natten. Det är ju redan slutsålt och kommer att vara fullsatt så vill så gärna gå för det är topplagen som möts och det kommer bli grymt =)

Sen pusslar vi med sälen resan som vi hemskt gärna vill göra. Jag och Marcus har aldrig gjort någon resa tillsammans (förutom Öland då) och nu är vi sugna på att åka skidor båda två så skulle vara trevligt om man fick det att gå ihop så att man kan åka en långhelg till sälen. Men eftersom jag kommer att ha enbart csn efter denna månad så måste man pussla som sjutton med ekonomin. Får se hur det går..

Nu ska jag till Kista och titta om jag hittar nåt att ha på mig på torsdag. FIck ju present kort i julklapp som jag inte utnyttjat än.

Tjing!

Great!

Kommentarer
Postat av: Micaela

woho!

Bara ett par dagar kvar nu.. =)=)

2009-01-27 @ 12:57:56
URL: http://annamicaelas.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback