ohhh la la

tittar in så här på kvällskvisten..

Jag är alldeles för tom i huvudet för att skriva egentligen så vet inte riktigt varför jag tog mig in här..
Men men nåt litet ska jag väl få ur mig..
sitter och pratar med ett förflutet ansikte på msn..många minnen spelar upp sig som ett videoband i skallen..det var roliga men också smärtfyllda år..1998 och 1999..vi konstaterade att vi "firat 10 års jubileum"..det är inte klokt vad tiden går..

Tittade på sista avsnittet av californication säsong 2 nyss..fan vad jag längtar tills nya säsongen börjar..Jag är galet förälskad i denna serie fylld av sarkasm och giftiga kommentarer..och David Duchovny..ohhh la la..
tittade på sneak preview av säsong 7 av 24 som snart börjar på tv..också en serie jag gillar starkt..=)

I like I like I like..



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback