gymbyte

Jag har bestämt mig för att byta gym. Det gym jag tränar på nu är för dyrt för min smak och jag tycker inte att det känns så värt. Gruppträningen är visserligen kanon men jag tackar nej till att förnya mitt årskort. Det öppnade i dagarna ett nyt gym här i bromsten på över 1000 kvm som är 200:- billigare i månaden. Deras kvällspass passar mig dessutom bättre än på mitt gamla gym. Jag ska dit och titta på lokalerna någon dag och se vad jag tycker. Jag hoppas att jag kommer att gilla det för det ligger 7 min promenad från där vi bor. Mitt gamla gym ligger i vällingby vilket tar 20 min med buss plus 10 min promenad ner till bussen från oss och 10 min hem igen..
Vi får se hur det blir..kvar på world class vill jag inte vara iaf..

Kommentarer
Postat av: Micaela

Hoppas att det nya blir bättre då =)

2009-01-06 @ 18:45:04
URL: http://annamicaelas.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback