god kväll

Har haft en förträfflig helg.
Hockey som jag tidigare nämt i fredags vilket var kanon.
Fin besök i lördags av mamma,Thomas och lillebror.
Vi käkade tacos,drack bira och cider och spelade Buzz och party alias som Marcus fick av mig i julklapp.
Det sist nämnda var jättekul med massa sjuka grejer man skulle göra. Jag skrattade så att jag grät. Bilder från spektaklet kommer när mamma behagar att maila över bilderna.
Igår softade vi allihopa hos oss,käkade texmex pasta och jag vann över Jocke i singstar som vi lånat av honom. Men Eminem förlorade jag big time i för jag kan fan inte rappa =)
Nathanael följde med mormor,morfar och morbror till Västerås och ska stanna tills på onsdag. Han behöver få en paus från oss och vi från honom. Han älskar att vara där och busa med morfar..pratat med honom i telefonen ett par gånger och han bara skrattade. Min lilla pluttunge.
Eller han är inte så liten längre. Nästa vecka ska han börja dagis.Helt galet.


Lite bilder från igår:


Idag promenerade vi till Sumpan där vi åkte skridskor. Vi åkte mycket när vi bodde i sumpan men sedan 2006 har vi inte åkt nått.Var riktigt roligt men man hade blivit lite ringrostig. Men jag stod på benen hela tiden till skillnad mot Marcus som vurpade och åkte iväg på ryggen=)

Efter skridskoturen promenerade vi hem igen. Har tittat på arkiv x och scrubs och jag har så gott som läst klart boken jag håller på med. Vi lagade pannkaka tillsammans och snart så ska vi se prison break som börjar på tv snart..

Imorgon ska Marcus hjälpa Britta som har problem med sin bil och jag ska premiär använda min nya motioncykel som jag fick i julklapp. Jag ska även göra om i Nathanaels rum lite och organisera om bland hans leksaker. Vi köpte en jättesmart förvaringsmöbel på IKEA till hans rum i onsdags. Vi ska även göra lite andra praktiska saker här hemma,tex å ska vi montera ner och göra rent köksfläkten. Till kvällen så blir det film och mys.

Nu ska jag gå upp och tvätta bort mascara och fixa nytto snacks till tvn..

Avslutar med en bild på Nathanael..

Att leka med min sjal är jättekul och händer ett par gånger i veckan =)

Tjing!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback