folkfest (målfest) på Hovet

Ikväll har vi varit på ishockey. Vi såg AIK-Mora. Resultatet blev 3-2 och det blev en kanonkväll. Det var 5800 på plats vilket är cirka 1000 pers mer än AIK-Västerås som vi var på den 29e december.
Det var tok laddat i publiken och eftersom det var fredagsmatch så låg öl ångorna som en smet i luften.
Jag skojar inte när jag säger att jag hade gåshud 70% av matchen. Det var så mäktigt och så kul. Hela Hovet sjöng verkligen och jag ångrar så mycket att jag inte tog med kameran. När jag klev in på hovet så var min första reaktion ren skräck då hela Hovet dundrade och jag trodde helt säkert att huset skulle rasa ihop. Vi hade gått in precis bakom AIK klacken som slog på trummor och reklamskyltar..Det var lite panikkänslor jag fiick men det släppte när jag väl kom in i arenan.
Till Marcus stora lycka så hamnade vi bredvid en spelare i AIKs fotbollslag där vi satt..han var väldigt exalterad över det=)

haft en kanonkväll..ishockey är faktiskt roligt=)

KOmmer somna ovaggad om si så där 20 min..gick till och från solna idag så vi har gått lite över 1½ mil..jag var så slut när vi kom hem..

Imorgon kommer mamma,Thomas och Jocke som ska sova över här..Vi ska spela Buzz och jag ska duellera ut alla i singstar..
Har för övrigt kommit fram till att jag borde starta upp nirvana igen och ta över Kurtans roll som sångare..jag fick tokhöga poäng när jag körde Lithium på singstar..=)

godnatt..<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback