virr varr and back again

Ja hemskt mycket hej..
Nu har jag anlänt hem ifrån plugget där jag varit HELA dagen..avskyr att vara i en skola en hel dag..man andas gammal luft,går på sunkiga toaletter,äter alldeles för lite och man får en sån där äcklig kvalmig lukt i kläder och hår..sen blir man ju skittrött av allt surr också inte minst på min skola som är en hönsgård gånger 10.
Jag försökte plugga till mitt prov idag på håltimmen men fick ge upp då det inte gick att hitta en någorlunda tyst plats i HELA SKOLAN. Jag var så arg och irriterad. Måste ha lyst hat om mig. Inte mog med så blir jag antastad av en kille som tar mig på röven i cafeterian,samma kille som suttit och stirrat ut mig förra veckan. Eftersom jag är en av max 5 som är svensk så får är man rätt uppseendemärkande men man borde fan inte bli antastad för det..Jag blev hursomhelst galen..så den människan lär inte göra om det..reta inte ett redan argt bi..
Så min dag var lite kaotisk idag men ´jag slapp kommandoran och provet gick bra kändes det som så alltid nåt=)

Började med renässansen idag på sv B. FIck frågor att svara på i grupp..

Min grupp bestod av:

Mig: trött mamma som inte hunnit läsa kapitlet pga tidsbrist.

Berta: en klyftig tjej från Peru som är duktig men tyvärr inte är så kunnig i språket.

Masn: Ung iransk/tysk kille som har attityden snyggast i världen och absolut inte gör mer än han måste studiemässigt.Trevlig och rolig men självgod och hopplös i studiesammanhang.

Mohammed: Smart kille men som aldrig gör läxorna så han har aldrig någon aning om vad vi håller på med. Pratar dock svenska lika bra som jag och är kunnig i mycket och har många åsikter.

Och så sist kille utan namn: Ung kille från mellanöstern  som inte säger så mycket och inte ens har skaffat boken än trots att det gått 7 veckor. Men deltar och hjälper till när han får låna nån annan i gruppens bok..

Ljus grupp eller hur?

Men men..vi klarade 7 av 10 uppgifter trots att ingen läst kapitlet..vi är på G..=)

Men nog om skolan..nu är det sportlov =)

Ska hämta min lilla stolthet på dagis nu..

Ill be back..

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Tycker du är jätteduktig, jag hade aldrig orkat!



Fortsätt så! =)



Tusen kramar!

2009-02-19 @ 17:42:21

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback