.......

hej hej hemskt mycket hej..

Är galet förkyld..snorar,nyser,hostar..fan fan fan jag är trött på dessa sjukdomstider nu..

Gjorde ett fösök med att titta på changeling med Angelina Jolie igår men både jag och Marcus var helt slut så slockande rätt snabbt. Gjorde ett nytt försök när vi kom hem från Britta idag och det gick lite bättre=) fantastisk historia,vilken kämparkvinna..=)

Ikväll blir det lugnt,orkar inte göra mer än nödvändigt. Ska se melodifestivalen och sen the wrestler med Mickey Rourke.
Hoppas på att den ska vara riktigt bra.

Imorgon ska vi till Västerås på Fannys 5 års kalas.Eller ja beror på hur sjuk jag är så klart..Men det lutar nog att vi åker..

uscha buscha vet inte vad jag ska skriva riktigt..känner mig lite tom i skallen..ska ringa Sabrina snart för hon ringde tidigare när jag pratade med mamma..sen blir det soffan för resten av kvällen..

Tack för mig!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: H

Tackar =) du såg inte att jag utmanade dej nedanför? =)

2009-02-28 @ 21:05:13
URL: http://kraeksjuk.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback