tillägg

Glömde tillägga två punkter.

Jag har numera en fungerande ny mobil. MIn stackars lur krashade den 29e efter en vurpa på väg hem från skolan på glans is sen lånade jag Marcus gamla teglesten från 1999 (årtalet är sant,ej ironi) men den had einte världens bästa och mest hållbara batteri så blev tvungen att förlänga mitt abbonemang och ta en ny telefon.

Blev en sony eriksson w902..jag är jättenöjd so far..
Tyvärr försvann alla mina nummer med gamla telefonen så om det är nån som inte lämnat sitt nummer till mig så gör det gärna.=)

punkt två jag glömde att ta upp var att one tree hill började idag=) Lika bra och lika härliga. Och C-m Murray lika good looking =) Söndagskvällarna är heliga..

TJing!

Kommentarer
Postat av: Micaela

Shit, här går det undan i svängarna.. Kollade nyss in här och då var det ingenting skrivet och sen sa det bara pang så låg två helt nya och fräscha inlägg på skärmen =)

2009-02-08 @ 20:31:44
URL: http://annamicaelas.blogg.se/
Postat av: Angelica

Åh,vilka fina tupaner ;)

..Du Jhenny det där va smart med att först skriv ai word.

Jag har aldrig haft den tanken förut.

Men ska verkligen tänka på det nästa gång jag ska skriva ett bra och långt inlägg.

Tack för tipset>!

2009-02-09 @ 21:56:58
URL: http://angellicious.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback