solsken

Haft en suverän ledig dag idag. Vårväder,lite shopping och musik i massor.
var i Kista efter att jag lämnat N på dagis. Köpte lite underkläder,ett linne som jag ska ha imorgon och en kjol.
Var meningen att jag skulle fylla ut garderoben för födelsedagspengarna som jag fick men hittade nästan ingenting som föll mig i smaken. Efter två timmar i kista åkte jag hem och fixade lunch,lyssnade på musik och gick och småplockade. Hämtade N på dagis och vidare hem. Vi har städat övervången eller vi och vi,jag snarare och N har sopat med sopborsten lite.
Ska fortsätta med undervåningen snart. Tvättat massor också så sen blir det massa tvätt att hänga och vika också.
ska packa lite smått också inför Västerås trippen imorgon. Ska ju till Britta imorgon så har ju inte all tid i världen att packa imorgon.
Ikväll blir det lugnt. Ska fixa hår och naglar så att det ser fräscht ut tills imorgon. Mysa i soffan och se nån bra film och förmodligen ett eller kanske två avsnitt av greys anatomy. såååå bra=)

Nej nu ska jag sätta igång med undervåningen..

TJing!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback