me me and madness

Jag håller på att bli tokig rent ut sagt på detta prov som jag ska ha på torsdag. Jag pluggar o pluggar men får dte inte att fastna. Konstigt nog så tycker jag att ämnet är intressant så jag borde få in lite mer i huvudet än vad jag får. Kanske beror på att man har så mycket annat i skallen också just nu eller att man är så trött. Vi har nu varit ständigt sjuka sedan jul någon utav oss. Nathanael är inne på sin 4 sväng detta året. Har blivit 3 besök på akuten senaste 8 dagarna med stackaren som haft febertopp på febertopp och denn läskiga hosta som inte vill ge med sig. Han har varit så sjuk men inte sagt ett ljud ungen,helt underbar. Jag gnäller mer än pigan Lina i Emil i Lönneberga när jag är sjuk men inte han inte=) Han är tapper min lilla prins,en riktig kämpe=)
Vi har alla tre sovit dåligt senaste månaden,det är inte många nätter som man är människa efter när man vaknar. Tröttheten är et faktum och dessa ständiga förkylningar gör ju inte saken bättre. Behöver en rejäl vilohelg nu utan plugg och massa inbokade möten och nöjen. Var tänkt att vi skulle ha en myshelg i helgen som kommer men Mikkiz spräckte dom planerna med att ordna en hemlig fest på lördag. Jag vet ingenting om detta mer än tid och plats så nu gäller det att man gör sitt yttersta för att hitta energi så man får upp lite partystämning. På torsdag efter provet ska jag krasha och bara vara. Fredagen blir lite arbete inför min muntliga redovísning den 4e mars sen är det sportlov.Kommer att behöva läsa lite under lovet eftersom det är prov igen veckan efter lovet men gud vad jag ska ta igen mig..=)

I need vacation..

dagar och tider som dessa så toklängtar jag till Öland..lugnet,miljön och skogspromenader i Rällskogen..lovely..

Kommentarer
Postat av: Micaela

det var ju liksom inte meningen att spräcka er planer dårå.. =)

2009-02-17 @ 06:29:36
URL: http://annamicaelas.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback