In sickness and in health

Är hemma med sjuk son för fjärde gången på 6 veckor. Börjar kännas lite tröttsamt. Åter igen är problemet 40 graders feber,rinnande näsa och hosta. Stackaren har legat däckad hela eftermiddagen. Hoppas att det går över fort.
Timingen var inte ås bra heller. Hade hela sportlovet planerat. Hade lagt upp en studieplan som skulle passa mig perfekt och så skulle jag simma med S imorgon och så hade jag lite annat inplanerat också..men men inte mycket att göra åt saken..Håller på att bli sjuk själv med också känns det som,ont i kroppen och det retas i halsen..började känna av det igår men trodde att det var för att jag var bakis men tydligen inte..hoppas jag klarar mig,så tungt att vara sjuka två samtidigt..

Har lite roliga planer längre fram..först är det ju Byb den 11e,sen fyller brorsan..sen har vi planerat att åka till sydpoolen och bada och eventuellt gustavsvik. Ska besöka busborgen också..det blir nog kul..sen i maj åker vi till öland..åker 4 dagar efter jag fått sommarlov,skönt=) tror Marcus kommer fylla år när vi är därnere men är inte säker..ska kolla upp det..
nu ska jag titta på lipstick jungle snart =)

Tjing!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback