In a world made of Tulips


Jag har efter hör och häpna väldigt liten grubbelstund kommit på vad jag ska redovisa om i vetenskapliga föreläsningen.
Tack vare Mikkiz och hennes 25 st vacka skönheter hon gav mig så kom jag på att jag ska redovisa om Tulpanen.
Tulpanen och liljekonvaljen har alltid varit mina favorit blommor så det stod mellan dom men eftersom liljekonvaljen hade väldigt fattig fakta på nätet så blev det Tulpanen. Det var inget lätt ämne kan jag lova då det finns över 100 arter och flera olika hybrider och sorter,..det ska bli ett roligt projekt att sätta tänderna i..eller är ett roligt projekt som jag har satt tänderna i eftersom jag blev så ivrig så att jag redan börjat. Den 4e mars så smäller det,då ska jag med stolthet visa denna vackra blomma och dela ut korrekt info verbalt =)

För övrigt så har jag feberfrossa och prestationsångest..Det finns så mycket jag vill göra..Det finns så mycket jag måste göra,,Det finns så lite tid =(
Gick jättebra på dagis idag.Lämnade 09.30 och hämtade kl 13..Han hade både ätit och sovit skapligt..=)
Imorgon är det dags igen..

Ikväll blir det lite mer Tulpan studerande och sedan Lipstick jungle och prison break..

Tjing!

Kommentarer
Postat av: HELiOS

hej Jhenny! va kul att se din blogg :) den är hur mysig som helst.



vilka fina tuplaner. jag älskar oxå liljekonvaljer :) luktar så gott.



kramar!!

krya på dig!

2009-02-09 @ 21:32:08
URL: http://helioz.blogspot.com.

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback