here we go again..

Varit hos läkaren med Nathanael idag resultatet blev öoroninflammations diagnos och antibiotika..stackarn hade 40.8 imorse i feber=(
Hoppas att det vänder snart,det har varit en tuff start på året sjukdomsmässigt..

Imorgon kommer mamma och Thomas. De ska stanna tills torsdag. Thomas tog ut en semesterdag nu innan han snart slutar så då kommer dom hit och tar sjukligen så att jag hinner plugga lite. Får väldigt lite gjort annars och jag har tre olika projekt att göra under sportlovet. Ska simma med S på torsdag också,trodde jag skulle behöva ställa in först men tack vare mamma och Thomas så kan jag sticka iväg..skönt..

Imorgon ska vi promenera iväg och handla lite mat och sen hem och städa och tvätta lite..man kan ju inte göra så mycket när man har sjuk unge så får se ill att få dessto mer gjort hemma istället då. Idag har vi hjälps åt och städat sopskåpet jag och Nathanael tex..han är en riktig hjälpreda =)

NU ska jag gå upp och göra tankekarta till mitt redovisningsprojekt..

Lägger in en fin bild på vackra lila tulpaner.



Tjing!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback