hå hå ja ja

blaaah jag känner mig nästan religiös snart så mycket religion jag har matat in i mitt huvud de senaste dagarna..puh..
Men på Torsdag så ska provet skrivas sen är det sportlov,skönt!!

Varit hos läkaren idag,fick mitt viktiga intyg och hostmedicin till Nathanael. Älskar när saker och ting går vägen=)
Dagis hade gått så där men det var ju väntat eftersom han varit borta därifrån så länge.

Imorgon hoppas jag det går bättre. Imorgon blir det ännu mera plugg till provet och en redig promenad med Therese. Ska promenera dagtid för första gången eftersom hon är ledig..=)

Nästa vecka ska jag och S dra igång simningen. Ska bli så skönt. Sen ska det bli väldigt roligt att ses också.
Håller tummarna för dig imorgon S,you can do it =)

Så festen i helgen..ställer mig och stirrar på en underbar grön skapelse ( min JP flaska) för att komma i form till festen mentalt..det ska nog gå vägen..hoppas bara denna huvudvärk och förkylning vill gå över tills dess..

skola på torsdag..börja med renässansen på svenska B och sen provet i religion..skönt att det är prov för då slipper jag kommandoran..nu undrar ni säkert vem eller vad kommandoran är? Det är en tjej i min klass som fått det öknamnet av mig..hon är vidervärdig och hemsk.ska beräta historian om mig o kommandoran nån annan dag..rätt kul fakiskt..

Nu blir det softa i soffan..det är jag förtjänt av..

TJinG!

Kommentarer
Postat av: Micaela

Stirra hårt och stirra länge, för komma ska du...=)

2009-02-17 @ 22:34:44
URL: http://annamicaelas.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback