girls just wanna have fun..

Hade en fantastiskt trevlig kväll med tjejerna i lördags. Var hemma hos Mikkiz där vi åt mat och drack gott och lyssnade på musik. Tyvärr var två fjärdedelar trötta så stämningen sjönk lite så vi begav oss ner på stan istället. Fick skjuts av Samer (Suzans brorsa) ner vilket var tacksamt eftersom det snöade. Jag och Mikkiz fick som vi ville,vi hamnade på konrad =) Där blev det cider,rökskador i rökrummet och skaka rumpan på dansgolvet..skitkul..Synd att det var lite lamt på folk men det var ju helgen innan löning så vad ska man förvänta sig..nice att ha utrymme på dansgolvet..ändå stod vi inträngda som fan,tänk vad man gör under löningshelgen..
Fick i mig ltie mer alkohol än planerat så blev redigt rund under fötterna..men men..Vi tog fyllebilder på toan på konrad och även en hel del bilder hemma hos Mikkiz.
Hade hur roligt som helst..
Snöstorm när vi gick till bilen och skitsnygg var jag där jag gick med min plansh på magen. Mikkiz hade gjort en hrm fin plansh där det stod Jhenny 25 och så hade hon valt en mindre smickrande bild på mig uppförstorad som fan..he he..den gick jag med på magen,skitstolt.
Fick skjuts hem så slapp vara ute i snöstormen. Var grymt onykter när jag anlände hem till mamma. Världen snurrade väldigt snabbt. Ringde S en snabbis också och var dryg he he..
Det var en trevlig kväll tjejer..=)


fick bästa presenten..betalad biljett till Byb den 11e=)
 hrm..skitsnyggt
hemma hos Mikkiz..
    På KonradTjejligan (Suzan är inte med på bild) på toan på Konrad..
 full o glad =)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Micaela

Så sant som det var sagt =)

2009-02-23 @ 20:29:59
URL: http://annamicaelas.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback