Back in the days

Hamnade av en slump mitt i en av mina dagböcker ifrån 1998 idag när Nathanael vickade upp och ner på lådan med alla mina dagböcker och texter. Satte mig och ögnade igenom lite grann vilket blev en resa..Jag ångrar mig inte en sekund över timmarna eller snarare veckorna jag lagt ner på minadagböcker genom åren för vad man glömmer mycket. Jättemycket av det jag läste igenom idag hade jag helt glömt bort..sen kom jag även till bitar som jag önskade att jag hade glömt bort..men men..Det var en rolig läsning och jag lär ju ta med mig dessa nästa gång jag & Mikkiz ska ses ensamma. Det lär bli ett och annat asgarv..=)

Jag läste början av en speciell tid i mitt liv också,fick en klump i halsen..inte för att jag blev ledsen egentligen utan mer för att jag konstigt nog saknar det då och då..Jag drömde om det för bara någon natt sedan vilket kändes lite läskigt sen när jag hittade dagboken och det var just den perioden jag drömt om..Tiden när allt handlade om vänner och kärlek..och en jäkla massa tankar och så klart Mr H...

skulle velat slänga in en gammal bild jag har med det här inlägget men har den tyvärr inte inscannad på datorn =(

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Micaela

Detta lät ju intressant.. =)

2009-02-20 @ 09:33:04
URL: http://annamicaelas.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback