when dreams breaks hearts.

Jag är ofokuserad och försenad och har egentligen inte alls tid att kika in här men gör det ändå. Ska mosa i mig frukost sen rusa till bussen. Känner inte alls för praktik idag. Vill vara hemma och filosofera och tänka fina tankar. Jag är stressad mentalt och åter igen drömt mardrömmar i natt. Drömde att en i min nära närhet dog,tänker inte säga vem eftersom personen är lite känslig haha =)Hursomhelst så "dog" hon på bageriet i en olycka så den tanken lär ju vara den första som dyker upp när jag kommer dit idag och den andra tanken en väldigt opassande sådan (hänger ihop med fortsättningen på drömmen som var en aning förvirrande men det är ju alltid mina drömmar iofs..

Pratade med D igår,trevligt som alltid.En person som får mig att skratta oavsett mentalt skick. tack för alla skratt genom åren.Du är guld värd! =)

Nej frulle..omotiverad att ge mig iväg?En aning..Men je lutte je gagne..Här ges det inte upp i brådrasket..

TJING!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback