nedräkning

Jag är urvriden,uppvriden och snedvriden i en enda röra. Crazy?I know. förklaring:

Urvriden: På energi. Skolan och praktiken tar all energi just nu. Slutproven hägrar och jag drömmer röriga drömmar på nätterna om chokladbiskvier,falltal,enzymer,temperaturer,Sarah bernard,smörkräm,misslyckande,mandelbågar,surdegar,botgöring,recept osv..miljöskadad? Ja lite..

Uppvriden:
Är hypad,stresad,ide´spruta och galen av allt runt omkring. Mitt i allt kläcker jag ideér till både det ena och andra projektet..Helt sjukt..

snedvriden: snedvriden i och med att att mitt urvridna jag och uppvridna jag egentligen borde krocka med varandra och så är jag snedvriden i min onda rygg efter kroppsarbetet på kond.


sounds nice eller hur?

Men nu är det bara 4 vardgar kvar på kond innan jullov och 2 måndagar i Aspudden kvar vilket är provdagarna..

Nedräkningen har börjat..


Vi är barnlediga. Nathanael blev sjuk och fick åka till V-ås till hans stora lycka. Jag kunde inte missa praktik och Marcus behövdes på jobbet. Ska åka till v-ås imorgon. vi stannar till lördag vilket var Marcus ide´. Hade det så mysigt förra helgen så vi kör lite favorit i repris.

Nu ska jag köra på med recept och annat inför måndagen och sen ställa mig och göra tacopaj.

TJING!



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback