Det sista måstet för detta år

Har haft en oerhört mysig Luciadag idag. Förmiddagen var riktigt perfekt. Lilleman lekte och var på tokbra humör och vi tittade på Luciatåget på tv medan han lagade mat på sin spis. Marcus busade sen med honom i över timmen tills stackaren blev helt slut och lade sig på sin lilla kudde och vilade,Nathanael alltså=)
varit hos Britta och ätit. Hände en läskig spegelolycka där men det slutade bra tack och lov.

Nu är jag själv hemma. N är hos Eva och Marcus är på hockey med Patrik och sen skulle de byta bromsplattor på hans bil. Eva kommer med lilleman vid 18 tiden så har nu 2 timmar av ointressant plugg framför mig. Inte direkt vad jag vill spendera Lucia eftermiddagen med om jag fick välja men nu har jag inget val eftersom jag har stora slutprovet imorgon. Men det gör absolut ingenting för vet ni vad det bästa är?? Det är att om cirka 19 timmar så har jag jullov!!=) Fy fan vad nice..

Nu ska jag vara duktig och hugga in på pluggeriet..

TJING!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback