4 days to go

Fyra dagar kvar till Julafton då. Mysigt,men vad fort det går. Tyckte att det var sommar nyss.Helt sjukt.
Idag har det varit segt pga sömnbrist. Nathanael var risig i natt och vaknade ofta och Marcus kom hem sent från Henke ganska onykter. Haha. Jag hade mkt roligt åt det hela. Och om jag har trackat Marcus och Henke idag,värst var väl nog ändå Patrik som hade problem med lokalsinnet hem. Henke ringde och bjöd på årets fyllesamtal vid två på natten också. Alla tre mår som roadkills idag =)

Idag har vi varit och handlat på MAXI medan Nathanael var hos Britta. Dom hade dansat och blåst såpbubblor.
Köpte en julklapp till mamma som jag vet att hon gärna vill ha och så var vi på ZOO butiken och köpte julklappar till alla 4 kissarna.
Imorgon ska jag till Kista och fixa det absolut sista ii julklappsväg sen så ska baka lite kakor och bakverk inför julen. PÅ tisdag ska jag bara julevila hela dagen hemma. Pyssla,slå in paket och titta på min beställda dvd som kommer imorgon =) Vad det är? MOahaha,nåt jag snöat in på kan man väl säga..

Ikväll blir det pizza,one tree hill och det sista avsnittet av Greys anatomy. wooohaa=)

Nu ska jag göra klart den sista julstädningen och hitta en plats för min underbara julkyrka.

Klädde granen igår med lilleman,han var jätteduktig och var helt lyrisk över alla "bollar" (kulor).

Nu ska jag skruva upp volymen på låten jag bara ääällllssskkkar just nu och videon är grym!

http://www.youtube.com/watch?v=Etz-
WMHMpms&feature=PlayList&p=36AE47F3B731FA73&playnext=1&playnext_from=PL&index=60



TJING!


Kommentarer
Postat av: Hannah

tack så hemskt mycket och tack för det underbara julkortet! Hoppas ni får en fantastisk jul, här uppe kommer det vara otroligt mycket snö :) många kramar och hälsa familjen <3

2009-12-21 @ 08:44:18
URL: http://kraeksjuk.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback