rullar

Det rullar på min vänner..
ÄR uppe i den mest hektiska tiden just nu. Jag total stupar varje kväll.Är helt slut.
Nathanael är på första inskolningsdagen på dagis idag. Tack o lov så är det Marcus som sköter den biten. Själv så har jag spenderat halva morgonen i telefonen. Jag har ringt min blivande praktikplats och bokat träff med dom och så har jag ringt vuxenutbildningen och krånglat och så sist banken. Måste till banken i eftermiddag och byta ut min betalningsdosa som slutat att fungera. VArför ska sådana små skitgrejer alltid hända när man har som minst tid?
Det är mycket i skolan nu också. Mycket läxor och många bollar i luften.
Det var väldigt kul i bageriet i går men väldigt många delar att komma ihåg. Det var rörigt men roligt. Som tur är så är vi tre st i varje arbetslag,ensam hade nog ingen av oss klarat gårdagen. Vi är ju inte bläckfiskar direkt.

VAr barnlediga i helgen. Väldigt skönt men helgen gick så fort. MEn vi kikade på film och städade här hemma och ordnade med saker som är svåra att utföra när Nathanael är i närheten.
Var till Britta en stund och åt också.
I söndags var det kalas i Tillberga. Yngsta Norling(Clara) fyllde 1 år.Det var livat där med massa ungar så vi blev inte värst långvariga. Vi köpte en mysig badrock/badcape och en pekbok med djur till henne. Boken blev mycket uppskattad av lilla fröken och badrocken av hennes mor.
Åkte vidare till mamma och käkade hängde en stund. Promenerade ner till ängsgärdet med lillebror,Äny,MArcus och Nathanael. KIkade lite på filme.Vi köpte 4 st för 100:- helt taget. Promenerade tillbaka igen.
Åkte hem vid 19 tiden. Natahanael slckande i bilen,helt slut.

Idag ska jag som sagt till banken. Ska också göra två av mina läxor och även skirva upp det vi gjorde i bageriet igår eftersom vi har läxförhör på måndagar. Ska hinna med att städa undervåningen och badrummen också¨har jag tänkt.

PÅ fredag ska jag iaf till Europabagarn och hälsa på..nervöst..jag avskyr att gå på "sälja in sig" möten..
LÄngtar till grabbarna kommer hem från dagis,vill höra hur det gått för lilleman.
Han är så stor nu. Dagiskille och pratar mer och mer. Han kissar tillomed på toaletten numera. Helt sjukt vad tiden går.

TJING!

Kommentarer
Postat av: Micaela

Jag får önska damen lycka till med praktiken =)

2009-08-25 @ 11:57:45
URL: http://annamicaelas.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback