krasseli krassel

Hemma från bageriet idag. Inte alls på topp i måendet. Spräng huvudvärk och ont i kroppen och seg.
Marcus har sin sista sag som pappaledig idag också så vi har bara varit hemma och känt lugnet. Mycket skönt måste jag säga.
hat tittat på två avsnitt av lipstick jungle säsong 2 och så har jag duschat och gjort min volym läxa. Har inte påbörjat egen kontrollen men ska påbörja den ikväll om jag känner mig lite bättre. Imorgon bitti ska jag åka till vällingby med Nathanael för ett till besök på öron näsa hals mottagningen. Ska lämna honom på dagis efter det och sen hem för att jobba på kontrollen ett par timmar.
Måste få mycket gjort på den nu för att slippa stressa. Ska lämnas in den 17e sep.


"It would be nice if my old thoughts can give my new ones some room to play"

Nehe dator+huvudvärk var ingen bra kombo..

TJING!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback