kan man annat än gråta?

LÄste precis Hannahs (http://kraeksjuk.blogg.se) blogg och blev stört ledsen,förbannad,förtvivlad,frustrerad och äcklad.
Ja ni kan kolla själva om ni vill se bilderna men jag följer hennes råd direkt att avråda via min blogg allt som har med Kina att göra.
För er som inte vill gå in på Hannahs blogg och se bilderna så kan jag berätta att hon skrivit om en kinesisk kvinna som spelar in filmer om hur man trampar ihjäl djur (främst hundar och katter verkar det som) med stilettklackar. Vad hennes syfte med det hela var förstod jag inte men jag antar att det ska klassas som nån form av konst??
DOm har ju inga lagar angående behandling av djur så den där kvinnan kan fritt fortsätta med sin konst och plåga och döda djur med sina stilletter..
Värsta av allt är att hon är långt ifrån ensam om att syssla med denna "konst". Har sett hur må nga liknande fall som helst via djurens rätt och på andra sidor och detta sker över hela världen men främst i Asien.

Dessa folk borde bli torterade på ett liknande sett för att inse vad de faktiskt håller på med. Djur är levande,djur är liv. Liv är värdefullt!

Fy fan vilka människor det finns! =(


AVSTÅ KINA!

Kommentarer
Postat av: Micaela

Håller med dig, min vän..

Det finns arslen världen över som skulle förtjäna att dö en lång och smärtsam död..

2009-08-17 @ 19:19:44
URL: http://annamicaelas.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback