jag blir så glad

Jag känner att jag vill blogga mycket mer än vad jag gör men jag har inte tiden till det som det ser ut just nu=(.
Dom gånger jag hinner så blir det nästan bara uppdatering av livet och vad som händer omkring mig och det mest för att jag aldrig hinner prata i telefonen med mina vänner. Så bloggen har blivit en plats där jag på ett par minuter kan notera det viktigaste i mitt liv som händer här och nu.,
Syftet med min blogg var givetvis att skriva om miyy liv för det gör ju faktiskt de flesta men också att skriva om allt annat som jag har i huvudet. Mina tankar,idéer,tips och så mycket av den estetiska biten av mitt liv. Mitt måleri,mitt skrivande och så vidare..Men som någon sa till mig..livet kom emellan..
Inte för att jag klagar för jag är väldigt nöjd med hur livet har blivit men samtidigt så skulle det avar roligt och givande om inte annat för min själ att faktiskt hinna med att skriva..för är det något jag har så är det saker att skriva om..Mina tankeverksamhet är fylld av kreativitet..

By the way..Jag är ju medlem i djurens rätt och rätt så aktiv i vad som händer hos dom och en sak gjorde mig glad häromdagen. Min 10 åriga granne kom och delade ut djurens rätt broshyrer och berättade att deras klass jobbar aktivt inom djurens rätt och engagerar sig för att dra in pengarna till verksamheten.
Så roligt att barn inte bara får sälja kakor eller älgkorv nuförtiden utan faktiskt fåt ta del av hur problem i samhället kan se ut.Jag tror att det är viktigt att börja tidigt med sånt.Inte för tidigt dock men barn bör lära sig att livet inte bara består av fotbollsturneringar,dansuppvisnigar och sommarlov.
Härligt jobbat!!!=)

Kommentarer
Postat av: Micaela

Yo!

Vad roligt det är att ungar idag lär sig vad som är viktigt =)



På tal om det du frågade om ,vem damen var.. har skrivit om henne förut..

Tänkte skriva ett inlägg sen som förklarar mer..

Men nu är det natti natti!

2009-08-30 @ 00:13:21
URL: http://annamicaelas.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback