in movements we are dancing around each other

Halloj!
Sitter i soffan med benen på en kudde och med datorn i knät.
Är helt slut om jag ska vara ärlig. Har jobbat massa hemma idag.Gjort om och flyttat om och gått igenom dvd filmer och annat som ska sållas bort. Skönt att rensa och säda undan.Jag gillar att ha ett gäng grjer på vinden och sedan ta ner dom och växla med dom saker som man har framme.Tycker även det är kul att fynda nya grejer på olika loppisar och i butiker. Finner det mycket roligt att blanda gammalt och nytt. Det blir eget och spännande. Bilder kommer sen när vi är färdiga med hur vi ska ha det. Måste ju bland annat invänta tv bänkens ankomst. skulle vilja tapetsera i vardagsrummet också och inte bara i sovrummen men det får bli framåt våren när tid finns till det.
 Älskar att inreda och ändra om hemma.
Imorgon ska jag småfixa lite på förmiddagen och så ska vi städa och göra det mysigt och beboligt i gäststugan. Jocke och Äny lär sova där på lördag för mamma och Thomas vill nog sova på undervåningen.
Ska till leklandet imorgon eftermiddag med lilleman. Har aldrig varit där förut men jag har hört att det ska vara ett bra ställe. Hoppas på det. Tror Nathanael kommer att uppskatta det iaf och det är ju huvudsaken.

Marcus kusin ville tydligen att vi skulle komma upp till campingen. Får se hur det ser ut med tid. Skulle vara roligt att se det självklart men ännu roligare att träffa dom. ja ja blir det inte av i år så hinner vi nog med det nästa år.
Vi längtar till septermber då vi ska ner till öland på skördefesten.Mysigt. Men jobbigt också för man vet att det är 7 månader innan man ska ner igen. Mamma och Thomas ska nog med ner.Hoppas på det.

Mamma och Thomas träffade Thomas dotter med man och barn i helgen.Synd att vi inte var i V-ås då för hade gärna träffat dom. Dom bor i Husum utanför Ö-vik så har typ inte sett dom på evigheter.
Men roligt för Thomas och barnbarnen att de fick ses iaf.

Nu ska jag läsa lite i min bok som jag håller på med och sen se lite flm innan sängdags.

TJING!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback