Fullt ös..

Känner att jag varit väldigt aktiv och effektiv denna helg. Har grov städat och gjort fint och jag känner mig väldans nöjd måste jag säga.
Tänkte fixa med trädgården på tisdag när jag är ledig. Finns en del att göra där och så är det dags att börja skörda lite i växthuset.
Idag ska vi till Britta och äta som vanligt. Mycket trevligt. Ska som vanligt dyka i hennes hög med veckans Dn och lösa korsorden där i .
Imorgon är det dags för en heldag i bageriet igen. Ska göra Budapest bakelser,tosca och så marcus favvo tårta som jag inte kan stava till. Typ farfars tårta låter det som men stavas typ hur krångligt som helst.
Ska bli mycket roligt men kommer nog vara halvdöd på tosdag precis som i tisdags.

Marcus och Natahanael¨ska till Halmstad imorgon för att titta på Halmstad-AIK. Och så ska de träffa Mackan. Han är ju Nathanaels gudfar men har sett ungen en handfull gånger. Killen bor i Skåne numera så inte konstigt men jag känner att han kunde engagera sig lite mer än vad han gjort. Känner fortfarande att Marcus skulle ha valt Henke istället och det gör Marcus med dessvärre. Tycker synd om honom lite som ångrar sitt val men samtidigt så sa jag åt honom innan hur det skulle bli så han borde ha lyssnat på mig.
Men men..förhoppningsvis blir det syskon framöver och då är det redan spikat vem som får upgiften..Henke utan tvivel..

Så imorgon är jag alltså gräsänka och barnledig..woohoo..vad göra??Kan komma på minst 20 saker på rak arm som jag vill fördriva tiden med..Får se vad jag känner för imorgon..

Ska ställa mig och märka massor av Natahanaels kläder nu. Har beställt nya namnlappar på www.vavnamn.se eftersom de gamla tog slut så nu ska alla nya kläder märkas..det lär ta en stund..Sen promenad till Britta..

Hoppas folket haft en trevlig helg..

TJING!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback