friday baby

HAr ganska mkt energi idag faktiskt. Lilleman har sovit bra inatt så det var bara att tacka och ta emot. Slockande både Marcus och jag kl halv åtta igår och vaknade två timmar senare. Tittade på prison break filmen och två avsnitt av 2½ men.
Prison filmen var sjukt snyftig,kände mig tokledsen efteråt. Jag är lite töntig när det gäller snyftiga slut.
Idag har jag skrubbat köket som en tok. Man får ju veta en  del äckliga saker på livsmedelshygienen så jag fick för mig att det var dags att göra en grovstädning i köket. Har bara kylskåpet kvar..
Funderar på att köra vidare med badrummen sen..

Ska promenera bort till gamla skolan sen. Måste hämta mina betyg och så sätta upp mina lappar om böckerna som jag vill bli av med. Hoppas att nån nappar fort för dom tar plats i hyllan.

Hälsade på hos solkatten igår. Peace blev jätteglad över att träffa Nathanael igen. Han var ju lilla favoriten där så det var uppskattat att vi hälsade på. Nathanael själv blev jätteledsen först,han trodde väl att vi skulle lämna honom där och gå till jobbet som vanligt.
Men efter en stund så sprang han iväg och började leka.


Skulle ju ha cyklat hem till Therese igår kväll men det kom ju världens hagelskur med hällregn som efterföljd så fick skjuta upp det till onsdag istället. Ska bli jättekul att se hur hon bor faktiskt i nya lägenheten.

Ska fixa lite lunch nu och sen promenera iväg..ska gå till kista efter att vi varit i gamla skolan..mys..

TJING!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback