a puzzle named life.

Är inne i en "tänkar period" igen.
Tänker på saker jag minns.Saker som jag minns som jag inte borde minnas. Saker som jag borde minnas men som inte minnet når fram till. Jag tänker på just nu och just här och just då och just där. Inte så mycket framåt fär tillfället.
Detta gör mig inte denna gång deprimerad som dessa perioder brukar göra utan med frustrerad,förvirrad och nyfiken.

Det är ett pussel med några borttappade bitar och några extra bitar som tillhör ett annat pussel. Pusslet med mitt liv som motiv.

Jag vet att jag låter så där knepig igen som jag vet att jag kan göra när jag svävar iväg i tankarna men jag hoppas att ni förstår lite iaf..

Det var okej i västerås. HAr varit helt of idag så kunde inte ta till mig dagen riktigt. Kände mig trött och lite som i "utanför min egen kropp". Men det var kul att träffa alla.
Sen har vi ju det där med mormor, det är något som jag inte heller blir klok på. Men hon var så söt idag. Uppmuntran fick jag för mina prinsesstårtor också förutom från Jocke som var säker på att han skulle bli matförgiftad=)

Ska äta vattenmelon nu och läsa vidare i min bra bok. Har ett helt gäng bra böcker som väntar på att bli slukade under hösten. =)

Bageri teori imorgon 8-12. Ska bli skitkul=)

TJING!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback