sunshine

Haft en förträfflig dag i Västerås. Sovmorgon och barnlediga,låg is ängen till kvart över tio. Så skönt. Vaknade dock vid åtta båda två eftersom vi är vana att vakna då men lyckades somna om efter mycket om och men. Efter lite smink och två kläd vredesutbrott senare så var vi på väg. Solen sken och humöret på topp. Spenderade eftermiddagen hos mormor med släkten. Åt påskmat och godis och så fika på det. Kusinerna,jag,Marcus,Nathanael och min morbror med fru gick ut på gåden. Nathanael och Fanny lekte i sandlådan och åkte kana medan Rasmus,Marcus och Jocke spelade fotboll. Ronja lyckades dessutom att lura upp Marcus,Jocke och min morbror i snurrkarusellen som finns på gården. Ganska roligt=)
Gick in och fikade och spelade spel med Ronja sen. 
Efter mormor spenderade vi resten av tiden hos mamma. Var mätta och lite soltrötta så slöade mest. Nathanael var ut och gungade med Thomas på gården en stund medan Marcus fixade med Jockes Playstation 3 och dess inställningar.
Åkte tillbaka till huvudstaden vid 19 tiden,mätta och nöjda. Nathanael slocknade i bilen och sover sedan dess. Det tar på krafterna att vara hos mormor och morfar.

Imorgon ska vi till Britta och äta och hänga lite. Blir bara vi eftersom Eva är på Öland. Eller ja jag vet inte om det kanske är någon annan som dyker upp men från våran familj så blir det bara vi tre. Ska spendera resten av tiden efter besöket hos Britta ute i solen. Våran framsida har blivit tokmysig nu när vi gjort iordning den.
Älskar mitt hus,älskar mitt husbelägenhet och ÄLSKAR min trädgård.
Snart,mycket snart ska jag sätta igång med årets första planteringar. Ska även snart röja upp i växthuset så att vi kan börja sätta frön för grönsaker=)
Har påbörjat planeringen av våra renoveringsplaner. Kommer bli så fint i sovrummen när det är klart sen=)
Jag trivs som fisken i vattnet. Ångrar verkligen inte en sekund att vi flyttade hit.=)

Kvällen igår blev mysig men kortlivad. Men vi fick sova ut rejält så det gör inte så mycket.

Nu ska jag dona med mina auktioner en snabbis sen mysa ner mig i soffan och se en film med min älskling.

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Micaela

Fan va mysigt det låter =)

Kul att du trivs..ler..

2009-04-11 @ 23:18:01
URL: http://annamicaelas.blogg.se/
Postat av: Stefan

Haha Jännu är en fisk :D

2009-04-15 @ 04:10:13

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback