update

Tänkte slänga in en liten update på senaste 10 dagarna.
En snabb punktlista på senaste 10 dagarna..


* Varit barnlediga från sönd till fred förra veckan. Välbehövligt och mycket uppskattat trots at vi saknade honom så mycket.
* Var på bio i onsdags. Såg filmen the univited. Riktigt bra. Kortare beskrivning kommer.

* Skrivit ekologiprovet (får tillbaka det imorgon) och fått resultat på kristendom/judendoms provet och Nationella provet.
Fick starkt VG på nationella.vaaaa¨,vrålade jag rakt ut i klassrummet när jag fick svaret. Var inte jättenöjd med mitt debattlinlägg så trodde bara att jag skulle klara mig med ett G. wooohhoooo=)
Haft utvecklingsamtal dessutom och ligger på starkt VG,det ser ljust ut=)

* Varit i V-ås och träffat F,lillebrors nya flamma. Jättetrevlig tjej som verkar vara en redig person. Mycket mogen för sina 20 år var hon också. Ser ljust ut..käkade tacos hos mamma också..jag älskar tacos=)

*Planterat och sått årets första blommor och frön. Nu är våren här. Vattnade för första gången i går också. Jag längtar så till sommaren.

* Har numera tät mailkontakt med en person som jag länge velat ha tät kontakt med. Känns bra.

* Varit sjuk. Stämbanden var helt körda och lät förjävligt..men gick över snabbt.

*Haft singstar afton med Fia och Henke. Det blev massa bira och falsksång. Klockrent när Marcus och Henke duellerade i U2s låt "beautiful day". Jag skrattade så jag grät och det bästa med det hela är att jag filmade härligheten. Jag vill lägga upp på facebook,jag vill jag vill jag vill..

*Har varit i Sollentuna och shoppat lite. Dom har ett helt underbart shoppingcenter som hetrer stinsen som vi besökte för första gången. I stinsen ligger en helt underbar skoaffär som jag ÄLSKAR! Jättefina skor,stort utbud och till låga priser. Kvaliteten är dessutom jättebra. Nathanael fick nikeskor och sandaler till sommaren och jag köpte ballerinaskorna som jag länge trånat efter.
Åt lite glass i solen och N fick leka i en stor lekpark som fanns inomhus.

* Grillade här hemma med Eva och Britta i söndags. Det var trevligt. Nathanael busade och hade roligt. Fikade ut i hamocken och jag och Eva var iväg till plantagen och handlade lite uteblommor och frön och jävulskt mycker blomjord.

* Var i fredags på en den årliga skoutförsäljningen som ligger bredvid Marcus jobb. De kommer dit två gånger om året. De säljer bland annat skor av märket "killdoll" som jag älskar. Tyvärr hiitade jag inga jag kunde ha i år eftersom jag numera sitter fast mellan två storlekar efter jag fick Nathanael. Hade 36 förut nu har jag 36.5. Beror på vilka skor också,vissa 37 är jättestora och vissa är små.
Fyndade två par killdoll ballerina åt mamma och två par läckra högklackade skor till mig. Jag älskar pumps och högklackat och har hur många par som helst men använder dom nästan aldrig. Hittar sällan rätt tillfällen att ha dom. he he..
Sörjer ett par kanon läckra killdoll pumps (nytt för i år förut hade de bara ballerina) som jag inte kunde ha. Dom var riktigt rockiga och hade definitivt gjort sig bra på mina fötter under spelningen som jag ska på i sommar =(

*Jag har klippt av mig håret en bit. Kapade 1 dm men det syns knappt. Hade ju blivit så himla långt. Har klippt bort mina uppklippningar nu så nu är hela håret jämlångt. Bilder kommer.


Ja det var väl det stora hela på ett ungefär..




Ikväll blir det desperate housewifes och lost. Skola imorgon,miljökunskap..hurra vad kul..
Sen hem och påbörja sista delen av religionskursen,hemskrivningen om Islam..

Snart sommarlov..då ska jag leva ut som en nyligen utslagen blomma..Jag ska ta igen hela våren som jag har fått stå tillbaka under..

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Micaela

och denna sommarspelning du snackar om.. har jag missat nåt här eller?

2009-04-29 @ 07:02:15
URL: http://annamicaelas.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback