Sweet friday

Fredag idag hela dagen lång. Underbart vår väder och fågelkvitter i trädgården.
Precis lämnat prinsen på dagis så ska ta och fixa mig lite frulle snart. Vi försov oss hela familjen i morse,såååå skönt.
Ska på ett core pass efter lunch vilket ska bli grymt skönt. Hämta lilleman kl 14 och sen vara ute i solen. Funderar på att göra mellanmål och äta ute idag.
Ska åka och titta på cykel också.Fick ju en ckelsits till Nathanael i julklapp så måste ju ha en bra cykel då. Har en cykel som är fin och relativt ny men konstig och trög i växlarna. Jag vill ha en cykel utan växlar som är lätttrampad eftersom jag ofta får ont i mitt svaga knä när jag cyklar. Ska ta ner min cykel till Öland där det råder lite cykelbrist i stugan.

Ikväll ska vi ta det lugnt och äta nåt gott. Har inte bestämt så mycket inför helgen faktiskt. Pratade om att åka och bada med lilleman imorgon.

Frulle nu,,jätte hungrig..

Tjing!

Kommentarer
Postat av: sändrä

Det brukar vara så att det är fredag hela dagen ^^ , Det är skönt att cykla faktiskt :)

Hur har din dag varit idag då?

2009-04-03 @ 13:34:12
URL: http://sandrabergqviist.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback