Skansen

Imorgon ska vi till Skansen. Ska bli väldigt roligt fatiskt. Har inte varit på Skansen sedan ja när kan det har varit?Jag var 11 och Jocke 5 kanske? Alltså en si så där 14 år sedan..
Nej nu ljög jag faktsikt kom jag på för jag var ju där med Mikkiz 2006 men det var ju på where the action is och inte på själva djur skansen så det räknas inte. Jag minns att  Jocke gav en av sina nappar till inhängnaden som innehåller tusentals med nappar som barnen gett upp om..så det var på stenåldern cirkus..

Bra väder ska det vara också så det blir picnic/fika i gräset och djur i massor..lantligt och svenskt =)



Skansen 2006

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback